úterý 26. ledna 2010

3.Den - Madonna

Dnes byl den , jak já říkám "Normal" Ellí usula dopoledne celkem rychle i brzy (na to že ráno vstávala až v 8:30..tedy zkoušela to v 6:30,ale maminka nepovolila), pak jsme se najedli a šli ven. Zašli jsme do nábytku ( budeme stěhovat ložnici do menšího dětskýho pokojíčku a dětský pokojíček do větší ložnice, nějak nám ta Ellinka přerůstá přes hlavu..tím pádem bude i rekonstrukce obou pokojů) , a hurááááááááá sehnali jsem krááásnou skříň do ložnice (až bude doma dodám foto) a také lino, které jsme si vyhlídli v jiném obchodě,ale tady ho měli cca o 75%levnější. Takže mám opravdu velkou radost,protože jak za skříň tak za lino hodně ušetříme.
No a vlastně i Ellinka dostane taky nový koberec, krásný a se slevou :-)))
Večer Ellí cvičila s Míšou(dvd se cvičením a písničkama)
dali jsme si večeři a šup do hajan a Ellí už spí. ( Musím si tedy malinko postěžovat, páč se ta naše cácorka poslední dobou tak neskutečně vzteká , hysteráky,mlácení,modrání..no kam toto ještě půjde?)
Fotka dnešního dne patří našemu právoplatnému členovi domácnosti a to Madonně, ač to v profilu " o mě " nemám (a musím to tedy hned napravit), je opravdu součást naší rodiny. Koupila jsem ho manželovi zhruba přede dvěma roky.Strašně moc si ho přál a já se strašně moc bála,že od tohoto dne doma nezamhouřím oka. Všude ve zverimexech říkali,že přežívají něco kolem roka, což by byla opravdu drahá sranda, ale haha jsme lepší :-)))
Bohužel poslední dobou se mi Madonna nelíbí,spí i přes den,což dřív vůbec nedělala,lehá si do misky(jak vodíte na fotce), nebo na větrání v terárku, prostěna místa kam před tím vůbec nechodila,je pohublá a nežere. Jendou jsme už takové období měli, nevystřelovala jazyk,prostě jí to nešlo,cvrčci si z ní dělali poťovou atrakci a lezli po ní všude možně a ona je nemohla sežrat,začali jsme jí dávat vitamíny tak, že jsme cvrčka vzali do pinzety, obalili ho ve vitamínech, pak Madonně otevřeli násilím pusu aby ho snědla..a za 14 dní byla OK,takže doufám,že tentokrát to pomůže taky...už by nám opravdu moc chyběla. Ellinka každé ráno co vstane ,jde hned k terárku a řekne "Ahoj Manono, dobé áno"(Ahoj Madonno,dobré ráno-překlad) :-)))
Je to prostě náš miláček,tak nám držte palce ať je brzy líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat