středa 27. ledna 2010

4.Den - Korunka


Dnešní den začal ,tak ,že jsme si opět pustili Míšu a cvičili a cvičili...hned po ránu...uffff....no jo, co se dá dělat, potřebuju to jak sůl, takže bych vlastně měla Ellince ještě poděkovat :-)))
Děti na dvdčku s Míšou mají různé kostýmy a korunky na hlavičkách a tak jsme si dneska s Ellinkou za doporvodu muziky Míši a dětí udělali taky korunku.
Já jsem nakreslila tvar a Ellinka vybarvovala, trošku jsem tedy s vybarvováním pomohla, to ano, páč Ellinka se rozhodla vybarvovat přesně tam kde korunka nebyla.
No posoudit můžete sami jak to dopadlo myslím,že Ellince náramně sluší , i když se vůbec nechtěla fotit, vztekací fotku sem nedám , ale úplně mě zarazila fotka kde Ellinka vybarvuje korunku..taky Vám tam tak strašně moc připomíná školačku(na ten jazyk venku nekoukejte-to má po mamince:-)) ? Všimnětě si toho položení rukou a sedu ..no úplně jsem měla "zimomriauky " :-))) moje malá holčička vypadá jak prvňáček....

Už aby ta zima byla za náma,mám ráda zimu,ale tohle je moc, nemůžeme ven doma nuda,vymýšlíme co se dá, ale někdy je Ellí na zabití...a já taky...
Odpoledne nalítla Ellí na roh stolu,přesně nad okem,no nakonec to nevypadá tak horký jako na začátku,naběhlo jí to,ale do večera po tom nebylo ani památky


No a jak to vypadá s naší Madonnou? Bohužel zle....večer jsem to už obrečela,myslela jsem že je mrtvá,ležela,zavřené oči,ani se nehla,pěna od huby.....pak se pohla....a zas leží..občas popojde,ale je slabá je to na ní vidět. Psala jsem i do diskuze na net, volala veterináři a bylo mi řečeno,že má bohužel už věk aby nám odešla,zítra můžem na veterinu přijít,ale tyhle mrazy jí taky moc nepřidají,prý jí snad pomůžou pokud do rána vydrží,jinak by jsme museli do Prahy, ale vypadá to na konec....chjooo... toho se bojím....mám jí moc ráda :-(

3 komentáře:

  1. Nádherná princezna.....!!!
    Krásná fotka...
    Jste obě děvčátka šikovná....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná princezna, korunka Elí moc sluší :)))

    OdpovědětVymazat
  3. .... já mám největčí radost z toho držení tužky :-)/mimo to, že je Elli úúúúžasá/ Deformace, já vím.-) Jste moje šikulky:-)

    OdpovědětVymazat