neděle 31. ledna 2010

8. Den - Hroch

Ellinka na dnešek spala dosti bídně a tak když ráno zavolala "mamičko, mamííí " dělala jsem, že neslyším...ale Ellinka byla úspěšnější.... při tom řevu se spát nedalo a tak jsem raději vstala (tátu jsme nechali spát)
po půl 12 jsme vyrazili směr "babička a strejda"..vzala jsem i sebou foťák (jak už jsem psala u příspěvku níže), že budu fotit co to dá, jenže to bych nemohla mít hlavu děravou a nechat doma paměťovku :-(..takže do foťáku se mi vešli pouze 3 fotky,což bylo hodně omezené
Byli jsme dnes pozvaní na oběd od mamčinýho přítele a jelikož vaří oběd tak, jak se má (ve 12h, na to nejsme zvyklí , obědváme , tak ve 14h:-() , nasnídali jsme se do polosyta , protože když už jsme byli pozvaní , tak jsme toho museli využít a hodně toho sníst :-) (no když už tak už)
Bašta to byla lahodná měli jsme kuřecí stehna na leču, a ač mám ze zeleniny kopřivku, tohle bylo mňam
Na Ellinku tam čekalo i milé překvapení a to krásný velký HROCH . Babička se strejdou ho vyhráli na plese a Ellinka se mohla radostí zbláznit. Jakmile ho uviděla , volala "čo to je?"(momentálně její oblíbená věta na vše co vidí poprvé, takže vlastně všechno :-D) řekla jsem "to je hroch" a Ellí na to "a jó "(taktéž oblíbená odpověď) :-)))
pusinkovala ho, mazlila se sním, hladila, no prostě hroch měl dneska nevětší úspěch. A proto mu patří i dnešní fotka

1 komentář: