pátek 29. ledna 2010

6. Den - Rozbitá váza a potopa



Dneska to byl jedním slovem chaos. Od rána jsme s Michalem lítali po obchodech a kupovali lino, skříň,koberec, barvy atd....( rekonstrukce už se blíží , se ták těším)
Vyjeli jsme kolem 9h a v půl 3 jsme byli doma, (vše nakoupeno,zaplaceno, ještě to dovézt domů až bude větší auto a je to..no tedy vlastně ještě to vše vymalovat , vystěhovat , nastěhovat a...no...o tom bude určitě příspěvek,takže zatím pššt) malá spala, tak jsem vyklidila ještě něco ze starých skříní.
Jakmile se malá vzbudila a šli jsem si hrát do pokoje... najednou šílená rána...z poličky co máme nad komodou spadla svíčka( velká těžká skleněná z ikei) a rozbila mi vázu, čučím na to já i mamka jak s té vázy teče spousty vody a stojíme jak opařené, pak nám to docvaklo a začali jsme šílet, na fotce to není tak vidět nevešlo se mi to tam celé a fotila jsem až když jsem vše uklidila :-))),ale potopa byla docela velká,pod celou komodou,zboku,za ní..no děs, váza na vyhazov a všude miniaturní střepy.
Do teď nechápu, jak ta svíčka mohla spadnout, opravdu ne... jak se sesunula, sam s poličky??Bůh ví..jen doufám,že to nebylo nějaké znamení...ťuk ťuk...

2 komentáře: