čtvrtek 28. ledna 2010

5.Den - Zakryté terárko


Dneska když jsem se probudila a vešla do obýváku,viděla jsem zakryté terárko,bylo zakryté Michalovým trikem a já věděla proč.....
Někomu to možná přijde histerické a nesmyslné a tak se předem omlouvám ,ale fakt mě to vzalo, je to prostě člen rodiny ať má metr nebo 15cm,ať má 20kilo nebo 10dkg...prostě je náš , je naší součástí, a když pak není, prostě to bolí..
Včera večer měla pěnu u pusy,ale snažila se pořád chodit, no spíš se plazila , byla hodně slabá , ještě v noci jsem se na ní byla podívat , ležela , ale žila...ráno už ne...
Nemohla jsem se tam podívat, byla jsem Michalovi fakt vděčná, že jí zakryl,odpoledne jsem jí už viděla ,ale ráno jsem prostě nemohla,...ořvala jsem to jak malá holka a krk se mi stahuje ještě teď když o tom píšu...
Ellinka tam chodila a chtěla to triko strhnout a volala "Manono Manono "....
Dáme jí k nám na zahradu , aby byla s náma aspoň tam...

3 komentáře:

  1. ...Fooli... tak to je mi moc líto...

    OdpovědětVymazat
  2. To je škoda. To moc bolí a jedno, ke které čeledi zvířátko patří.

    OdpovědětVymazat
  3. ... řvu ..a to už to vím od babičky((( Ani jsem netušila, že jsou tak krátkověké...kupte si agamu))ta naše roste jak z vody))a možná mě přežije :-(

    OdpovědětVymazat