sobota 30. ledna 2010

7. Den - Pizza


Zastánci zdravé výživy a možná i ostatní by mě hnali , kdyby viděli co naše Ellí snídála dneska ráno. Ze včerejší večeře (mojí a Michalovo,když už mrně spalo) nám zbyla pizza, já jsem Ellince namazala chleba se sýrem, ale jakmile uviděla pizzu, chleba jsem si mohla strčit za klobouk :-(
No ládovala to do sebe jako by nejedla tři dny...to prostě nešlo nevyfotit :-)))) posuďte sami.
Jinak jsme dneska byly s Ellinkou doma sami bez taťuldy, ten byl u své babičky a Štukoval zdi , takže jsme měli dámskou sobotní jízdu. Pak jsem šílela jak vidíte níže u fotek kapek vody a další záběry , když Ellinka spala. Večer jsme si stavěli komín z kostek a teď, teď si vezmu bundu vlezu na balkon a budu tam tak dlouho, dokud nevyfotím aspoň jednu pořádnou vločku :-)))

5 komentářů:

  1. Nádhera...!!
    Ráda bych v takovéto akci vyfotila někdy i Šárku...!! ;-)
    Ale ona papá jako vrabeček...:-(

    OdpovědětVymazat
  2. super! hlavně že Elí šmakuje :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní!!! A kolik že těch zubáků už Ellinka má?

    OdpovědětVymazat
  4. Zubů má stále jen 9...nějak se těm ostatním nechce :-(

    OdpovědětVymazat
  5. ...Elllííí, Pája se vyděsil, že jíš houby:-))Dobrou chuť, tak už vím, kam spolu vyrazíme:-))

    OdpovědětVymazat