pondělí 25. ledna 2010

2.Den- Kung-pao

Asi tak před rokem bych nevzala Kung pao do pusy,jednou jsem chutnala domáci kung pao u kamarádky na chatě,a zkřivil se mi odporem malíček u nohy . Bylo to děsně sladké.
V léte mé mamky přítel přivez na zahradu od "číňanů" od nás z obchoďáku Kung-pao a já se mohla utlouct jak to bylo strašně dobré, a můžu se utlouct do dnes.Tak jsem si řekla ,že to nemůže být zas až tak těžký a dneska jsem si svoje domácí kung-pao udělala doma. Manžel se olizoval až za ušima a já ač jsem usoudila ,že od "číňanů" je kung-pao lepší,jsem na sebe byla hrdá že jsem o zvládla a domácí zvířectvo vypadalo velice spokojeně
Budemem mít ještě zítra..nechcete přijít???
a tady můj receptík..klikněte na recept pro zvětšení


kredit:Lily design-Cherry blossom

5 komentářů:

  1. Já bych se tedy s dovolením na jednu porci stavila.... Vypadá to úžasně.... Bude receptík...? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Take bych si dala. A dekuji za inspiraci. Urcite udelam :) Jen vynecham arasidy :) Fakt pekny recept a nadherne zpracovany!

    OdpovědětVymazat
  3. .... Fooli... já už to dneska nejspíš nestihnu... bo nemám cestovní vymoženosti jako Hanička :-))) ale foto i recept vypadají opravdu lákavě.. takže i já Kung-pao alá Foolpick určitě brzy vyzkouším ... moc díky... jinak Ellince dodatečně všechno nej k narozeninám a vlastně i tvému blogu všechno nej ... jsem ráda, že si se do 365 pustila !

    OdpovědětVymazat
  4. Fool, recept znám, je super, občas to dělám. Ale Tvé výtvarné zpracování mě úplně dostalo. Je to nádherné!!!

    OdpovědětVymazat