pondělí 1. února 2010

9. Den - Žravá buchta

Ellinka spala na dnešek celou noc(HURÁÁÁÁ) Když mě ráno (v 6:41) vzbudila, byla jsem v šoku...a tak jsem si myslela , že ani dopoledne nebude spát. A ono bum ho a do 15 minut byla tuhá...sice spala jen něco málo přes hoďku,ale aposŃ , že spala..uvidíme jak bude spát dnes v noci...
Dopoledne přišel balíček z mimiaukce Mašinka Tomáš a malý Little poník..jenže se mi nechtělo dolů s malou a tak jsem dělala mrtvého brouka,sic jsem si pak nadával, že budu muset na poštu,ale lenost zvítězila...
No paní pošťačka asi ví, že su lenoch líný, a tak dala balíček sousedům , a když jsme se večer s rodinkou vrátili z nákupu čekal na nás balíček. Ellí měla obr raodst a tak jsem si myslela, že dnešní fotka bude patřit mašince Tomášovi, ale ne....
Annave mě naprosot nedchla se svojí žravou buchtou a já jí za to moc dík... dokonce jsem kvůli tomu dneska udělala rovnou velkej nákup a hned jak jsme večer řpišli dom, pustila jsem se do díla. Musím tedy říct, že to je luxus..nevím čím, možná tím šleháním,ale buchta je nadýchaná, chuť naprosto božská a tedy troufám si říct, že je to nejlepší moučník co jsem kdy dělala (jo a ještě tiramisu, ale vzhledem k tomu, že je tučnější a to o dost, tak mu dávám a ž druhé místo)
receptík najdete TADY.. přesně tam kde jsem ho našla já...Anni díky moc za inspiraci :-))
jiank Ellinka dneska velký úspech co se týče čůrání, nepočůrala se ani jednou, vždy si řekla sama( začíná se nám na wc vzpínat,zaboha nechce čůrat ani a wc ani na nočník,nevím proč) a pokaždé se krásně vyčůrala do wecka...ale za to bobek, ten byl 2x v kalhotkách...ten prostě nezvládáme... :-(..omlouvám se za toto téma hned po tak úžasné buchtě, ale mám radost aspoň z nepočůraných punčocháčů :-))
Bříško mám nacpné žravou buchtou a tak si jdu ustlat do pelechu( to je zase dietka :-()..přeji všem krásnou dobrou noc

3 komentáře:

  1. Fool....... ty mi ale děláš chutě.....
    Krásné.... velmi lákavé....:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fool, to jsem ráda, že buchta měla úspěch :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ...ňamka)) co??)) šikulka... mám asi pod názvem "Oliž prst"

    OdpovědětVymazat