úterý 2. února 2010

10. Den - AVATAR


Já vím, že každý den začínám stejně a to tím jak Ellinka spala, ale naše koťátko je opravdu natolik živoučké, že od miminka do dneška spí velmi špatně. A tak mi udělá raodst byť jen semebenší pozdější vstávání, nebo dokonce spaní celou noc, to je prostě zázrak.( Jo to Ellinka spí dobře jen u babiček :-DDD)
Ne vážně, není to tak zlý jako do jejich 18měsíců, to jsme probděli nocí... I 5 hodin v noci vzhůru...noc co noc nespala , plakala, chtěla si hrát.... teď jí občas taková noc chytne jednou za měsíc kdy nespí několik hodin v noci, ale teď je to spíše tak že tam jdem 2x, 3x, i 10x za noc..
Ale dneska vstávala po 8 hodině...super, dokonce jsem se vzbudila sama a říkala si jeslti neutekla z postýlky a nehraje si,nebo se vslíká(což dělá nejradši místo spaní) že je tam takový ticho :-)))
Takže budíček krásnej, obě jsme byli vypsalí až až. A od toho se právě odvíjel celý den. Ellinka nespala dopoledne.... , v postýlce byla opravdu 2,5 hodiny , spívala si, vslíkala se, házela dudlíky na zem, pila čaj, mlíko, chtěla "ee" jen ne spaát...
Když přišel Michal z práce vzdala sem to a Ellinku vyndala z postýlky- to bylo radosti :-))
Pak si jí babička vzala do kočáru, že se s ní půjde projít a jen co vyšly ven byla Ellinka tuhá :-) a spala 2,5h.....
A my s Michalem?Měli jsme odpoledne pro sebe a náramně jsme si to užili. Byli jsme totiž v kině na filmu AVATAR
Docela jsem se bála toho, že je to 3Dčko...s představou, že si na své dioptrické brýle dám ještě nějaké "obr" brýle o dost těžší mě děsila. A ještě necelé 3h.....hrůůza
No nicméně jsem to přežila a musím říct, že jsem byla nadšená. Slyšela jsem na tento film hodně názorů a dosti se lišili, ale já za sebe musím říct, že to bylo prostě nádherné. Miluju fantastické filmy,kouzelné,fantastické, takové co se nemůžou nikdy stát, takové co Vás nutí přemýšlet (tedy aspoň mě) U těchto filmů vypínám vše co se dá. Vžívám se do filmu maximálně, a to mě strašně moc nabíjí...ač byl tento film z poloviny dosti "bojovný " i tak, jak to většinou bývá, dobro zvítězilo nad zlem a já jsem se spokojeným úsměvem odcházela domů (i když moje oči na to měli jiný názor:-() . O Michalovi ani nemluvím, ten o tom mluvil celou cestu domů (ještě , že to nemáme daleko :-D)
Takže pokud si chcete udělat hezký večer, nebo odpoledne vřele Vám tento film doporučuji, pokud milujete fantazii a kouzla...
A proto dnešní den petří tomuto filmu

Jo amimochodem, to naše dítě ještě nespí :-(((

1 komentář: