neděle 7. února 2010

14. Den - Přátelé


Dnešek byl opravdu velice náročný, ráno jsme vstali , Michal dojel pro velké auto se svým kamarádem Johnnym, pak přijela tchýňka se švárou a Oldou a začali se stěhovat skříně, měli kluci tedy co dělat a musím říct, že jsem jim to nezáviděla. Skříně se odvezli a pak se dojelo pro skříň, koberec a lino.
No celé odpoledne se strhávali tapety a vyklízelá celá ložnice do pokojíčku k malý(ach moje záda...). Ten teď vypadá jako obrovské skladiště,ufff....
Večer ač jsme byli fakt KO jsme se nechali pozvat k Johnnymu a Lence. Jsou to naši přátelé už dlouho a já jsem za to ráda. Chodívali jsme k nim dost často, když jsme ještě neměli Ellinku,ale když se Ellinka narodila už nebyl čas a od té doby jsme tam nebyli. Johnny je člověk pro nás velmi vzácný, je to opravdu přítel ,ale ač ho občas chytne rapl(ale koho ne, že? :-)) ,je to prostě kamarád, který pomůže kdykoliv je třeba, nenechá nás ve štychu a tak i včera kdy nám pomohl odstěhovat ty skříně a vše potřebné.
Lenka je strašně fajn baba a Johnny může být rád, že jí má...a to doslova!!!
No a Davídek to je jejich syn, kterej je prostě úžasnej chlapák.
Včerejší večer jsme strávili u nich jako za starých časů a bylo to moooc fajn a ani se nám nechtělo domů,ale byli jsme všichni fakt unavení.
Chtěla jsem vyfotit fotku jak sedíme u stolu a cpeme se brambůrkama a jednohubkama, ale ani jsem si na foťák nevzpoměla jak nám bylo fajn ....takže fotka je při odchodu dom, když nám tedy Lenka zdrhla, že se fotit nebude, ale Johnny a Davča se vyfotit nechali , a tak dnešní fotka patří jim Našim přátelům :-)))


Jinak obr úspěch, Ellinka opět celý den suchá plínka, venku se do plínky vůbec nevyčůrala, hned jak přišli se strejdou Mirkem domů, řekla si , že chce čůrat. Takže to krásně vydrží berunka naše......ááááááá halvně si včera poprvé řekla , že chce dělat bobek a udělala ho oprvazd na wc....
Jsem z ní fakt nadšená, je to šikula

Jinak já a malá přebýváme u mé maky a Miška spí v obýváku doma, kdyby jste to tu viděli...hrůůůůza , jak po výbuchu..no však další fotka bude toho důkazem :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat