čtvrtek 4. února 2010

12. Den - Suchá plínka


Dneska jsme se s Ellinkou nasnídali a hned ráno vyrazli do ulic. Šli jsme naproti babičce, která byla na OSSZ na důchodvé komisi...sebrali jí plnej důchod...z dnešních zákonů je mi opravdu zle...dokud člověk neleze po zemi a neumírá, nikdo si ho nevšimne.
Takže po ránu hned nervíky a to pořádný ( a to nás ty nervíky čekájí ještě jednou, Michalova mamka jde taky ke komisi nějak v Dubnu..chjooo)
Takže dopolko velká procházka, pak šla Ellí spát(opět 2h v postýlce než usnula, během toho se 2x komplet vslíkla :-(() pak obídek a tak opět normální den, hraní, blbnutí a pod.
Ale dnešní den patří plínce...
Ráno když se malá vzbudila měla přes noc plínku a ráno byla skoro nepočůraná(tu nepočítám ta je z noci,ale úspěch, když jsem šli ven dali jsme další plínku(netroufnu si ještě bez pleny), příchodu domů jsme plínu sundali, a nebyla vůbec počůraná a to samé po dopoledním spaní..i v tom spánku se naše úžasná berunka nepočůrala a celý den si krásně říkala že chce "ee" a krásně se vyčůrala do wc(a to jsem včera říkala prababičce Dáše,že si sice řekne "ee" ale, pak se na wc vypíná a nechc ne něm sedět) no a dneska tedy opravud celý den ukázkový příklad,jsem s Ellinky nadšená, za celý den ani jednou nečůrala do plíny, je prostě úžasná a skvělá šikulka..takže dnešní den patří té nepočůrané plínce :-)))


Dneska , když mi malá ukázala na počítač a krásně to slovo "počítač" vyslovila jsem si uvědomila jak strašně je všímavá..umí slova,které jí člověk běžně neučí, jen z toho co vyslechne z rozhovorů doma, z venku, z televize, tak si je prostě pamatuje ....a to pak koukám jak puk , když mi něco ukáže a řekne mi název té určité věci :-))) Stejně tak jako po nás opakuje různá gesta, snaží se mluvit vážně, dá si ruce v bok a snaží se nám něco důležitě vysvětlovat. Jak si dává nohu přes nohu nbo jak míchá a fouká "puífku" když vaří v kuchyňce atd... , jak je u toho všeho prostě taková "velká" a přitom tak malá. Je to prostě naše malá herečka a strašně moc šikovná..opravdu moc

1 komentář:

  1. Máte moc krásný blog, moc moc, líbí se mi to psaní, já se bojím odhalování, už jsem se s tím setkala, jak jsou lidi zvědaví a zlí, proto publikuji jen fotky a to ještě takové nic neříkající, moc se mi tu líbí

    OdpovědětVymazat