pátek 5. února 2010

13. Den - Vyklízení


Měla bych se asi stydět a nedávat sem tuhle fotku, ale tento bordel tu není (ač je to k nevíře :-)) z mé lenosti,ale proto , že se kvapem blíží rekonstrukce naší ložnico-pokoje a pokoje-ložnice :-)))
Zítra přijede tchýňulka ( slovo tchýně se mi příčí, přijde mi to jak nadávka, tak proto aspoň ta zdrobnělina) přiveze šváru a budou s Michalem stěhovat ty skříně které vidíte na fotce...konečně se to někam pohne jsem fakt ráda....ale s rekonstrukcí začneme až příští víkend, kdy já budu ve škole :-)) to se mám že?Ale ne ,zas tak lehce k tomu nepřijdu o tom víkendu co budu pryč se bude jen štukovat,jinak vše ostatní až když budu hezky doma..prostě postupně, nejdřív Ellinky pokojíček,aby si měla kde hrát kočička naše a pak naše hajánkovna(ložnice). Věci ze skříní jsou vystěhované do krabic, nepotřebné hadry a věci vyhozené(a že jich bylo, nechápu kde se to furt bere:-() takže teď už jen strhat tapety , oškrábat, vamalovat položit koberec do pokoje,lino do ložnice, postavit postel, skříň a jeto..docela snadné no ne? :-D


Ale je fakt, že toho oba s Michalem máme až až. Ellísek už hajá a my to pořád dáváme dokupy v ložnici ,aby bylo vše na zítřek připravené.Dopoledne byl mamky přítel s Ellí venku v kočárku(hezky spinkala) Michal byl v práci a já vyklízelapak jsme dojeli na nákup prababičce a šupky hupky dom a zase vyklízet, uklízet uffff.. už se fakt strašně těším až to bude hotové

jinak Ellinky neplínkování stále pokračuje je to šikulka největší, stále je přes den bez plíny, hezky si říká na wc...jen to kakání, to nám dělá problém...ale my se dočkáme

Žádné komentáře:

Okomentovat