středa 3. února 2010

11. Den - Fén


Když jsem si sedla dneska večer k filmu uvědomila jsem si, že jsem ještě nic nevyfotila. To se mi za těch 11 dní stalo poprvé. Vždy jsem věděla co, co bylo pro mě ten den takové prvotní,podstatné..ale dneska ne.....a pak....mi to došlo...On byl dnešek takový pohodový, neutrální, normální den..dopoledne vaření, hraní, hurvínek, spaní..odpoledne prababička, takže nic extra zvláštního, ale když jsme se vraceli večer od prababičky, zašla jsem si koupit do Rossmanu nějakou tu kosmetiku a natrefila jsem na supr čupr cestovní fén...stál 139,-, je skládací, malý, skladný, prostě úžasný. Na mou víkendovou školu naprosto perfektní, už nebudu muset tahat ten velký, který mi zabíral spustu místa. Jsem z něja fakt nadšená a tak dnešní den je jeho :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat